A CL:CRM rendszer segítségével könnyedén kezelheti cégének rengeteg irányba szerteágazó ügyeit. Belső adatstruktúrája átláthatóvá teszi a munkafolyamatokat. Lehetősége van különböző szervezeteket, projekteket, kapcsolattartó személyeket, a munka során előállított termékeket, felhasznált szolgáltatásokat, a projekt életében előforduló eseményeket és mindezek kapcsolatait együttesen kezelni.
Kiemelkedő adat-nyilvántartási módunk biztosítja a teljes mértékű cégre szabhatóságot. A rendszer által tárolt alap adattagok mellé könnyedén vehetünk fel új adattagokat, plusz mezőket, ami a rendszer teljes értékű részei lesznek. A hozzáadott mezőket egyaránt listázhatjuk, kereshetjük és rendszerszinten kezelhetjük.
A cég meglévő belső struktúrája, felosztása, osztályai könnyedén adaptálhatóak a rendszerbe. A legapróbb elemekig megadható, hogy szervezetének melyik egysége, pontosan milyen adatokat láthat vagy szerkeszthet. Az adathozzáférés jogkörökre bontva szabályozható.
A folyamatos kommunikáció az elsődleges és legfontosabb eszköz a hatékony működéshez. A rendszer lehetőséget biztosít a gyors üzenetküldésre mind az ügyfelei, mind a kollégái irányába, ezzel növelheti cége külső és belső információáramlásának hatékonyságát. Igény esetén a rendszer összeköthető Microsoft Exchange Server-rel, mely során az Outlookban tárolt kontaktjaik, leveleik és eseményeik szintén megjelennek a rendszerben.
Egy egzakt adat különböző kontextusokban különböző módon érthető, így számos módon kereshető. A strukturált keresőrendszer segítségével különböző aspektusokból kiindulva kön�- nyedén navigálhat a többszörösen összekapcsolt adatai között.
A pontos ügyintézés részletes tervezést igényel. A naptárrendszer használatával napra, hétre vagy hónapra bontva követheti kategorizált eseményeit. Így egyrészt mindvégig felkészült maradhat az aktuális feladatokkal kapcsolatban, másrészt értékesebben tudja kihasználni munkaidejét.
A beépített, személyre szabott riportrendszer segítségével könnyedén jeleníthet meg nagy adattömegeket, könnyen értelmezhető formában. Időintervallumos bontásban kaphat igény szerinti pénzügyi kimutatásokat akár a projektjeiről, akár a szervezeteinek szétosztott pénzügyi adatokról.
Több eszköz is biztosított az adatok megfelelő csoportosításához. Személyre szabható könyvjelzőinket használva egyszerűen tárolhatja a legfontosabb, azonnal elérendő kapcsolatait, projektjeit, termékeit, mappáit, eseményeit. Ezen felül használhat saját (privát) és cégszintű publikus mappákat, melyekben összefoghatja az egyes ügyfelekhez, projektekhez tartozó összes információt, mint egy dosszié.