CL:DOC

DOKUMENTUM MENEDZSMENT RENDSZER

CL:DOC egy olyan webes alapú rendszer amely, lehetővé teszi egy vállalat összes belső dokumentumainak és érkeztetett anyagainak elektronikus formában történő iktatását és kezelését. A belső dokumentumok biztonságos csatornán tárolódnak. Számos funkciója mellett, hatékony megoldást nyújt a beérkező papír alapú küldemények kezelésére, a felhalmozódott szerződések rendszerezésére és a belső anyagok terjesztésére.

FŐBB FUNKCIÓK

  • Dokumentumok kezelése
  • Dinamikus keresés
  • Jogosultságkezelés
  • Verziókezelés
  • Rendszer naplózás
  • Archiválás
  • Adatbiztonság

Dinamikus keresés

Egyedi azonosító rendszere segítségével az iktatott anyagok gyorsan előkereshetőek. A feltöltött dokumentumok mind címük, tartalmuk, feltöltési dátumuk, iktatószámuk, kategóriájuk vagy akár feltöltőjük által is kereshetőek.

Jogosultságkezelés

A CL:DOC rendszer jogosultsági rendszere rendkívül sokrétűen paraméterezhető. Igény szerint létrehozható benne felhasználó, felhasználó csoport, szerepkör, szerepkör csoport és jogosultsági csoport, melyek tetszőlegesen egymáshoz rendelhetőek. Akár dokumentumszinten meghatározható, hogy ki milyen jogosultsággal férhet hozzá, legyen szó megtekintésről, mentésről, nyomtatásról vagy módosításról.

Adatbiztonság

Az adatbiztonság, az alapvető jelszavas jogosultsági rendszeren kívül, igény szerint több szinten is biztosítható. A központi rendszer és a kliensek között titkosított adatátviteli csatornák építhetőek. A központi adattárolási elvek SSA és RSA protokolloknak megfelelő titkosítást használhatnak a megrendelő igénye szerint.

Verziókezelés

Könnyen tárolhatjuk és kezelhetjük az azonos dokumentumok (például egy szerződés) különböző verzióit. Jogosultsági beállításoktól függően a felhasználók kereshetik, megtekinthetik vagy összehasonlíthatják a különböző verziókat, vagy nem érik el, csak a legutolsót.

Rendszer naplózás

A rendszerbiztonság egyik alapeleme a naplózó funkció, melyet a CL:DOC rendszer széles skálán paraméterezhetően biztosít. Egy dokumentum életében történő összes hozzáférés és változás a legrészletesebb módon kerül nyilvántartásra. A vonatkozó naplóadatok akár adott dokumentumhoz is rögzíthetőek.

Dokumentumok kezelése

A CL:DOC segítségével könnyedén kezelhetőek a vállalat belső dokumentumai. A munka korszerűbbé, átláthatóbbá és gyorsabbá válik. Környezettudatos szemléletei csökkentik a költségeket és növelik a papírmentességet. Integrálható OCR funkcionalitást és 24/7 platform független rendelkezésre állást biztosít egy többnyelvű felület segítségével.