CL:iSENATOR

KÖZIGAZGATÁSI ÉRTEKEZLETEKET LEVEZETŐ RENDSZER

A CL:SENATOR értekezleteket levezető rendszer csökkentheti az ülések költségeit, kontrolálhatóbbá és dinamikussá teszi a napi program menetét és segíti a döntéshozatalt. Fontos, hogy olyan eszközöket használjunk, amellyel könnyedén átléphetünk az ülés közben felmerülő akadályokon. A SENATOR rendszerrel könnyedén megszervezhet egy ülést, rögzítheti a napirendi pontjait, feltöltheti a hozzátartozó dokumentumait és értesítheti a résztvevőit.

FŐBB FUNKCIÓK

  • Értekezletszervezés
  • Értekezlet levezénylés
  • Web & iPad
  • Dokumentumkezelő rendszer
  • Azonnali üzenetküldés
  • Szavazórendszer

Értekezletszervezés

Egy értekezletre való kellő felkészültséghez minden információ fontos. A SENATOR segítségével egy adott esemény adatait és napirendi pontjait kezelheti. Továbbá értesítő e-maileket küldhet az előterjesztőkről, napirendi pontokról, rögzített előzményekről, feltöltött dokumentumokról és mindezek változásairól a résztvevők számára.

Értekezlet levezénylése

Az értekezletet vezető személy képes azt megnyitni, az egyes napirendi pontokat léptetni, elhalasztani, a témában szót kérő képviselőknek beszéd jogot adni, adott témában szavazást indítani, illetve az ülést lezárni.

Azonnali üzenetküldés

Az azonnali üzenetküldő rendszer nagyban megkönnyítheti az információszerzést. Az értekezlet menete alatt a résztvevők folyamatosan kommunikálhatnak az ülésen jelenlévő kongresszusi képviselőkkel, illetve a háttérben dolgozó saját szakmai háttércsapatukkal egyaránt. Ezáltal egyrészt tanácsokat kaphat külső társaitól, másrészt a háttérben is történhet effektív munka.

Web & iPad

Az értekezleten résztvevő országgyűlési képviselők egy webes felületen vagy iPad-en keresztül tudják követni az ülésvezető intézkedéseit. Ezen keresztül láthatják a napirendi pontokhoz tartozó dokumentumokat, ezen keresztül kérhetnek szót és ezen keresztül kommunikálhatnak egymással, az ülés megzavarása nélkül.

Dokumentumkezelő rendszer

A beépített dokumentumkezelő rendszer segítségével az értekezlethez tartozó dokumentumok minden arra jogosult képviselő számára digitális formában elérhető. Adott dokumentum tartalma egyszerűen kereshető, ezen kívül adott oldalakhoz emlékeztetők, illetve publikus, csoportszintű vagy privát megjegyzések is fűzhetőek. Ezek az elemek később hasznos információkat nyújthatnak a munka során. A dokumentumok hozzáférhetősége csoportszinten korlátozható a résztvevők között.

Szavazórendszer

Az értekezlet hatékonysága nagyban növelhető az azonnali szavazások segítségével. Erre a célra beépített szavazórendszer használatával azonnali válaszokat kaphatunk egy-egy fontos kérdést illetően.